fredag 7. august 2020

Lenge siden sist.

 Ja, nå er det lenge siden jeg har skrevet noe i denne bloggen. Jeg har oppdatert DENNE med jevne mellomrom, men jeg har ikke hatt den største skrivekløe i sommer. 

Jeg har gått turer, passet Mia og Bajas, vært på Låplassen og Solbu og selvsagt hjemme på Jar. For omtrent 4 uker siden skadet jeg ankelen min og den er ikke bra enda. Jeg tror nok at det er et lite brudd, etter et "nesten-overtråkk", men jeg vet ikke. Blir jeg ikke bra om ei ukes tid, må jeg nok undersøke hva som er galt. 

Her er det et lite bildedrysss av sommeren min.



Ja, jeg feira forresten 60 år 22. juli.😉








Når jeg ser på bildene, tenker jeg på at det har vært mye fint vær. Selv om det har vært utrolig mye regn, også.

Nå er vi godt i gang med august. Neste uke skal Mie og jeg på telttur for å feire 60 års dagen vår. Vi har base på Karibu og Solbu og så finner vi en teltplass ikke langt fra veien, ved Tunhovdfjorden. Jeg går ikke så langt med opp-pakking pga. ankelen min. 

FORTSATT GOD SOMMER, fra Hilde.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Dagene går...

Ja, det gjør de for visst. Nå er vi kommet til april mnd. og i morgen starter palmehelga. Påska nærmer seg altså med stormskritt.  Vi har gå...