mandag 21. mars 2022

Anton har vært hos oss i 3,5 mnd. nå og denne tida har gått veldig fort. Vi har for det meste vært på Solbu, for jeg har holdt noen privattimer på Nes og også hatt "tur og trening-treff" noen ganger. 

Det har vært litt vanskelig for meg å ha gått på ski i vinter. Pia er nå blitt 11 år gammel og det blir for slitsomt for henne å bli med på en skitur og Anton må vente til neste år med å bli med. Da har vi heller funnet på andre ting å gjøre. Vi trener litt flere ganger i uka og har gått endel turer, selvsagt. 

Vi har vært hjemme på Jar noen dager nå og da møttes Birk og Anton og koste seg sammen på tur.





Vi skal passe Birk innimellom og da er det viktig at "gutta boys" blir gode venner. Derfor har de møttes tre ganger på tur og en gang har de sittet i hvert sitt bilbur i bilen. Ja, jeg er kanskje litt vel forsiktig, men Birk trenger litt tid til å bli kjent med Anton. Birk er en kjempesnill og god gutt, men det er viktig for meg at dette kommer til å gå bra.

Da vi møttes sist, gikk det kjempefint og både Anton og Birk innbød til lek i båndet sitt. Neste gang de møtes, skal vi først gå en liten tur og så skal de bli sluppet fri begge to. Jeg håper at det kommer til å gå veldig bra.

Her er noen bilder fra Solbu.




Jeg koser meg med Emmeline og Mathias når jeg er hjemme. Jeg ber dem hjem på middag, og da kommer de hvis de ikke har andre helgeplaner, og så besøker jeg dem hjemme hos seg selv. Det er kjempekoselig, synes jeg. 

Nå er det bare littegranne snø og is igjen i hagen. Det er så utrolig deilig at vi går mot varme og vår og snart blir det utplanting av blomster også. 

Nå har jeg laget nistemat og en tur i Maridalen er planlagt. Der har Pia og jeg gått så mange turer, både med Ebbie og Fanterampen, at jeg har ikke tall på hvor mange det er blitt. Marko og jeg gikk mange turer der også, og han var lommekjent i området. Det er gode minner å ta med seg <3  Nå er det Anton som skal få glede av turer og spor/søk der, sammen med Pia. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Dagene går...

Ja, det gjør de for visst. Nå er vi kommet til april mnd. og i morgen starter palmehelga. Påska nærmer seg altså med stormskritt.  Vi har gå...