torsdag 4. november 2021

Tenk, 2021 er nå kommet til november alt.

Ja, det er jo bare helt utrolig at det går ann. Hvor fort går tida egentlig, hvor blir den av? 

Jeg har fått enda et barnebarn i år. Emmeline ble født den 12. mars og hun er ei veldig søt og god jente. Selvfølgelig 💕💖 Ellers er Mathias blitt en stor og fin gutt. Han blir 3 år om 3 mnd. og er en gutt som vet hva han vil. Han er energisk og morsom og elsker å "jobbe" hele dagen 💙💪 Det er sjelden han er i ro, og slik var jo mamma`n hans, også. 

Jeg passer Birk innimellom når det trengs. Da er han gjerne hos meg ei ukes tid eller litt lengre. Det er fint for Pia og meg å få besøk, for da blir det litt mere liv i heimen. De går så godt sammen, de to. 

Vi koser oss mye sammen på Solbu, alle tre. 



Jeg har holdt tre kurs på Låplassen i høst, og noen privattimer. Nå er det stille på den fronten ei stund fremover. Jeg prøver å få til miljøtrening fremover og i kveld blir vi 10 stykker som skal møtes og gå samlet opp i Nes og trene litt. Det blir bra for Pia og meg, for vi er ganske så alene om dagen. 

Miamor koser seg også sammen med oss noen ganger, når Andreas trenger hjelp til det.

Jeg har fått meg ei bålbøtte, som kan stå rett på verandagulvet. Det er kjempekos!

Nutenutan og himmelen skrifter stadig utrykk og jeg blir aldri lei av å sitte i Nutsikten og å se.

Deilige Nutsikten 🔥

Vinteren lar vente på seg, og det er egentlig ganske greit. På Solbu er det friskt og godt og vi kan gåtur på beina. Enn så lenge. Snøen er meldt å komme om noen dager og det er jo slik det skal være på denne tida. På Låplassen er mørketida i gang. Dvs. at sola står så lavt på himmelen, at den ikke kryper over Beia. et gjør den ikke før ca. 15 februar -22, så nå er det bare å komme seg opp i høgda for å se sola.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Dagene går...

Ja, det gjør de for visst. Nå er vi kommet til april mnd. og i morgen starter palmehelga. Påska nærmer seg altså med stormskritt.  Vi har gå...