mandag 15. april 2019

Dagene går i full fres.

Dager blir fort til uker og nå er vi i midten av april allerede. Jeg har bare igjen en kursdag med "gjengen" (spordag), før det er slutt på planlagte kurs. Da blir det ro og fred på instruktør-fronten en stund.
Det blir ingen kurs som skal planlegges og jeg kan reise til Nes/Jar når det passer for meg. Kveldene blir mine igjen, og jeg slipper å tenke på hvordan været blir når jeg f.eks. holder valpekurs.
Nå får yngre krefter slippe til og kurse hundeeiere i Hallingdal.

VI går turer og koser oss som best vi kan. Fant har begynt å hoste litt igjen, derfor skal han til en liten sjekk hos veterinæren onsdag. Jeg tilpasser turene etter formen hans, for han må jo ut og røre på seg. Det er viktig, selv for en gammel gutt med hjertesvikt.


Her gikk vi en tur ikke langt fra Pålsbufjorden.

En liten dentastix til hver. Nå minker det fort på snøen. Med kalde netter, vil den holde ut påskeuka. 



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Dagene går...

Ja, det gjør de for visst. Nå er vi kommet til april mnd. og i morgen starter palmehelga. Påska nærmer seg altså med stormskritt.  Vi har gå...