søndag 7. april 2019

Mitt hundebokprosjekt

Ja, tro det eller ei. Jeg har faktisk tenkt at jeg skal skrive ei hundebok. Ei hundebok for den "vanlige hundefamilien". Familien som har hund som selskap, treningskamerat, turkamerat, ungenes beste venn og som gjerne møter likesinnede til turer med hundene sine og andre treff.

Jeg har holdt så utrolig mange forskjellige kurs, jeg har laget alle mine kursopplegg selv, jeg har holdt utallige privattimer og atferdskonsultasjoner og jeg har så utrolig mye notater vedr. dette. Det må da kunne gå an å dele dette med andre og å få det ned på papiret?

Jeg har laget meg ei hjemmeside, som jeg tenker å bruke. Der vil jeg notere ned alt det som jeg kommer opp med vedr. ei hundebok. Slik som hvilke øvelser som det er viktig for familiehunden å trene på. Hundens atferd, hvordan løses problemer i hverdagen, viktigheten av belønninger og mye annet. Noe vil selvsagt ikke være tilgjengelig for alle, men mye vil bli det. Jeg vil dele av tanker ved. bokprosjektet underveis gjennom å skrive en blogg, og oppdateringene vil komme etterhvert som prosessen går fremover.


Velkommen innom for en kikk.
----------------------------------------------------------------------------------------------------

Bildet er tatt en nydelig høstdag v. Buvatn.
Ser du forresten en liten Fanteramp i bildet? 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Dagene går...

Ja, det gjør de for visst. Nå er vi kommet til april mnd. og i morgen starter palmehelga. Påska nærmer seg altså med stormskritt.  Vi har gå...