tirsdag 16. april 2019

Fin mandagstur.

Det ble en kjempefin tur på hundene og meg. Vi kan fortsatt gå på skaren, og det er så deilig nå når det ikke er så altfor bart i skogen.

Vi gikk i Ljøtelende og der er det alltid mange reinsdyr å se og mange spor å følge etter. Jeg er litt redd når jeg går der noen ganger, for jeg har ikke så lyst til å møte på disse store dyra. Vi så mange ferske spor i skaren og hundene tok dem nok også "på været" flere ganger.

Her er det Pia som speider etter reindyra.


Da vi kom til Solbu igjen, hvilte hundene et par timer i bilen. Det var godt for meg å få et par timers fred og ro, kjente jeg.

Det ble et godbitsøk og kos ute i kveldinga. Fant koste seg veldig. Han blir fort sliten om dagen nå, men henger godt med. Turene blir ut fra hva han er i form til. Vi tar en hviledag i ny og ne, også.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Dagene går...

Ja, det gjør de for visst. Nå er vi kommet til april mnd. og i morgen starter palmehelga. Påska nærmer seg altså med stormskritt.  Vi har gå...