onsdag 6. februar 2019

Ut på tur, aldri sur :-)

På Låplassen nå, har jeg fire hunder å passe på, på dagtid. Jeg har med meg Fant og så er det Mia, staffen til Andreas. Hun blir ett år i mars og holder "de gamle" i ånde 😃

Når jeg skal ut med alle sammen, må jeg ha dem bak i Caddy`n min. Dette har jeg løst slik: 


Tirsdag reiste jeg en tur til Kveldsro for å sjekke hytta. Det er mye snø der nå. Hytta ligger fint til.


Det er mye snø på Solbu, også.


 Jeg reiste inn mot Myking og parkerte like ved brua over til Bruset. Jeg fikk først en tur med Pia og Ebbie. Vi gikk ikke så langt, for Ebbie er jo dårlig til beins. Vi lekte litt, for jeg satt de to i bilen. Deretter ble det en tur på Mia og Fant. Det ble en litt lengre tur på dem, men jeg ser jo at Fant fort blir sliten.
Da vi var ferdige med turen, tok jeg ut Pia igjen. Hun trenger mere enn de andre hundene og vi fikk til masse leik og moro.

Sola dukka såvidt frem, da vi reiste til Nes igjen.


Det var godt å se at de var litt slitne alle sammen, da vi kom til Låplassen igjen. Ebbie sovna fort.


De synes det er kaldt ute, jentene, og de vil fort inn igjen.


Det er meldt litt mildere være fremover nå, og det synes nok denne gjengen er ganske så greit. 




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Dagene går...

Ja, det gjør de for visst. Nå er vi kommet til april mnd. og i morgen starter palmehelga. Påska nærmer seg altså med stormskritt.  Vi har gå...