onsdag 6. februar 2019

Onsdag morgen.


FRED OG RO.

Etter lufting i hagen og frokost, ble det tid til litt avslapping.


Nå har vi vært på Gol en tur og handla, og vært innom Andreas på REMA 1000 på Kremmartunet.  På vei hjem, stoppet vi ved dyrebutikken "Din Kompis" på Nes. Jeg kjøpte spennende godbiter og våtfor. Jeg hadde også tenkt å kjøpe et par nye halsbånd, men jeg fikk ikke tak i slike som jeg hadde lyst på. Hun får inn nye i mars mnd. så da blir det en ny tur dit igjen. 

Da vi kom til Låplassen igjen, fikk hundene et godbitsøk. De fikk smake litt på det utvalget som jeg hadde kjøpt, bla. kanin og and, og jeg skal si at det falt i smak.
Nå sover de litt, mens jeg sitter med litt kontorarbeid. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Dagene går...

Ja, det gjør de for visst. Nå er vi kommet til april mnd. og i morgen starter palmehelga. Påska nærmer seg altså med stormskritt.  Vi har gå...