mandag 4. februar 2019

Mandag, Jar - Låplassen.

Mandag gjorde jeg masse husarbeid før vi reiste inn i Maridalen på tur. Jeg skal være på Låplassen til fredag, for jeg har endel planer denne uka på Nes, bl.a. 2 privattimer.

Arne reiser på skiferie med en kamerat tirsdag morgen og blir borte ei uke. Det unner jeg han av hele mitt hjerte, for han har jobbet beinhardt siden november. Da snakker jeg om 80 timers uker, jobb alle søndager i desember (det blir da 7 dagers uker) og hele jula og nyttårshelga. Jeg håper at han får kost seg veldig, stått masse på ski, at han får spist og drukket godt hver dag, at han får ledd og tulla og gjort slike ting som han aldri får gjort i hverdagen 💙

Etter at vi hadde gått tur, Pia, Ebbie og jeg, reiste vi til butikken, hvor jeg jobbet noen timer. Etter dette reiste jeg til Skøyen og henta Fant, for han skal være sammen med oss et par ukers tid nå. Deretter henta jeg Andreas og Mia, for de skulle sitte på til Låplassen. 4 hunder, bagasje, handleposer  + Andreas og meg i bilen. Hehe.... en Caddy svikter aldri 💃

Etter lufting, litt lek og kveldsmat, ble det ro på Låplassen. Her er det gamlefar Fant (13,3 år gammel) som koser seg under dyna, mens Pia slapper av på sofaen.




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Dagene går...

Ja, det gjør de for visst. Nå er vi kommet til april mnd. og i morgen starter palmehelga. Påska nærmer seg altså med stormskritt.  Vi har gå...