tirsdag 12. februar 2019

Solbu, mandag morgen

Det var utrolig fint på Solbu mandag morgen. Søndagens snøvær hadde gitt seg og nå sto sola opp og lyste så fint. Det var virkelig ikke lett å reise derfra og til jobb på Kjelsås. Det måtte til, derfor pakka jeg og reiste.





Søndag var det morsdag. Jeg fikk veldig fine meldinger og tlf. fra ungene og tirsdag morgen kom denne på døra. Den var fra Karoline 💕 Tusen, tusen takk. Den er bare helt nydelig.


Nå er det altså blitt tirsdag og hundene og jeg skal ut på tur, før jeg reiser noen timer på jobb. 

Mandag den 11. februar begynte en ny tidsregning for oss. Da ble Martine mamma for første gang og jeg er blitt mormor til en liten, fin gutt 💓💙

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Dagene går...

Ja, det gjør de for visst. Nå er vi kommet til april mnd. og i morgen starter palmehelga. Påska nærmer seg altså med stormskritt.  Vi har gå...