torsdag 14. februar 2019

De siste dagene....

De siste dagene har jeg vært på Jar. Jeg var på arbeid mandag og tirsdag, planla kursdagen ved Innlandet Hundesenter sin dag-utdannelse tirsdag ettermiddag og kveld og holdt kurset onsdag.  Kurset går over to dager hver uke og dette er det andre og siste semesteret. Jeg holder praktisk trening med dem, annen hver onsdag. Jeg har igjen 5 onsdager før mai mnd., det er da de skal ha eksamen.

Pia liker å ha kontroll på det som skjer på veien utenfor huset vårt.


Pia ble kjempeglad, da hun fant igjen kosehunden sin 👏 


Det er viktig å ha med seg kosehunden sin, også når hun sover.


Gamle Fant, 13 år og 3 mnd. gammel. Han sover endel mere nå, og han er helt døv. Han er fortsatt glad og leken og har fine og gode dager 🐶


Nå skal vi reise til Nes igjen. Jeg har litt å ordne på Kveldsro, ei hytte som vi leier ut noen helger og uker i året. Det var noen der fra fredag til tirsdag og så kommer det noen opp dit i helga. Det er kjentfolk og det er jo hyggelig at de kommer igjen flere ganger.

Det er fint på Kveldsro nå, med masse snø og fine skispor rundt hytta.


Jeg er litt usikker når jeg reiser til Jar igjen, kanskje søndag. Da skal jeg hilse på det nye tilskuddet i familien og så blir antageligvis Fant hjemme hos dem på Skøyen et par dager. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Dagene går...

Ja, det gjør de for visst. Nå er vi kommet til april mnd. og i morgen starter palmehelga. Påska nærmer seg altså med stormskritt.  Vi har gå...