søndag 10. februar 2019

Lørdag.

Vi la oss tidlig fredag og sto ganske tidlig opp lørdag morgen på Solbu. Hundene ble lufta og fikk mat, før Fant gikk og la seg litt igjen. Det samme gjorde Ebbie. De er gamle de to, nå 💕


Vi reiste til Låplassen, for jeg skulle vanne blomster og hente noen hundebøker. Etter at jeg hadde spist en liten salat, fikk Fanterampen resten.


Det er fint på Låplassen nå. I dag var det bare en kuldegrad og godt for hundene å være ute og lufte seg. Fanterampen står like ved treet og snuse litt.


Trekløveret fikk et lite godbitsøk, før jeg gikk inn og så litt sport på TV.


Etter vanning av blomster og litt rydding, reiste vi igjen til Solbu. Det er jo basen vår denne helga. 
Jeg pakket ut det som jeg hadde handlet, før vi satte oss ut og koste oss litt. Deretter ble det sport på tv`n, litt mat og lørdagsgodt, før siste lufting for dagen. 







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Dagene går...

Ja, det gjør de for visst. Nå er vi kommet til april mnd. og i morgen starter palmehelga. Påska nærmer seg altså med stormskritt.  Vi har gå...