fredag 1. februar 2019

Fredag på Låplassen

Det snør og snør..... og det er kjempefint når det er vinter og siste dag i januar.

Pia, Ebbie og jeg kom til Låplassen torsdag kveld, etter å ha jobbet noen timer på kontoret på Kjelsås.
Torsdagskvelden og fredagen ble brukt til starten på planleggingen på lørdagens hundetrenerutdannelse på Skedsmo. Elevene skal ha praktisk hundetrening og de skal lage et kurs for hunder og eiere som kommer til hundesenteret. Jeg skal lage opplegget for dagen og veilede dem gjennom den siste lørdagen på 1,5 år.

Fredag kveld satt jeg ute med hundene i hagen. Jentene fikk et par godbitsøk, mens jeg satt ute og koste meg i snøværet. 


Det var så fint ute i kveld :-) 


Det er fint på Låplassen når det er snø og kveld.


Nå skal jeg lage nistemat, lufte hunder og pakke for turen til Skedsmo i morgen tidlig, lørdag. Jeg skal reise kl 06.45 for å rekke å være klar på Innlandet Hundesenter kl. 10.00. Det blir en tidlig kveld på oss nå. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Dagene går...

Ja, det gjør de for visst. Nå er vi kommet til april mnd. og i morgen starter palmehelga. Påska nærmer seg altså med stormskritt.  Vi har gå...