torsdag 31. januar 2019

Kursdag

Onsdag reiste jeg til Skedsmo, hvor jeg holdt intro-kurset i klikkertrening for Hundetrenerutdannelsen på dagtid. Jeg har 9 flinke elever som går der, og de er også veldig trivelige å være sammen med.
Vi kom oss gjennom teori + praktisk trening, og dagen gikk kjempefort. Jeg hadde "parkert" Pia og Ebbie hjemme, for det var - 15 grader ute. Da er det ikke like godt å vente i bilen, selv med webasto på.

Det hadde gått bra med dem hjemme. Ingenting var ødelagt eller rotet til.  Ebbie greier altså å være alene hjemme på jar, uten at hun blir engstelig og destruktiv. Det er godt å vite. Om de liker å bli etterlatt hjemme, det er en helt annen sak :-)


Nå skal vi gå en tur på Haslum Kirkegård, før vi skal på jobb noen timer for deretter å reise til Nes, igjen. Jeg skal ha en privattime i morgen og så skal jeg ta i mot helge-gjester på Kvelsro.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Dagene går...

Ja, det gjør de for visst. Nå er vi kommet til april mnd. og i morgen starter palmehelga. Påska nærmer seg altså med stormskritt.  Vi har gå...