søndag 9. oktober 2011

På pallen!!

Jeg har ikke lagt inn bilder fra da Ebbie og jeg gikk 2 rally-konkurranser på Morolulien. Det hadde regnet skikkelig og jeg hadde vært både tidtaker og berører, derfor var jeg klissvåt og ikke akkurat et "syn for guder". Men: her kommer altså bildene av meg.
Det første er fra da jeg vant klasse 1. Her ble det bare to som fikk godkjent konkurransen, de andre sju disket, dessverre. Derfor er det bare to på pallen.

Klasse 1 stevne 3

Den andre konkurransen jeg gikk, ble Ebbie og jeg nr 3. Vi hadde lik poengsum som nr. 2, men 2 sekunder dårligere tid. 

Klasse 1 stevne 4

Det var ihvertfall morsomt at vi kom på pallen i begge konkurransene søndag, og at vi fikk to kvalifiseringer til klasse 2. Nå mangler vi bare en konkurranse, med poengsum over 170 så er opprykket i boks. Men, det er som jeg alltid har sagt, det viktigste er at Ebbie og jeg har det morsomt sammen. Det mener jeg virkelig, men at det er kjempeartig når det i tillegg også går bra, skal ikke stikkes under en stol. 


2 kommentarer:

Dagene går...

Ja, det gjør de for visst. Nå er vi kommet til april mnd. og i morgen starter palmehelga. Påska nærmer seg altså med stormskritt.  Vi har gå...