mandag 3. oktober 2011

Lenge siden sist...

..... jeg var her inne, ser jeg. Det har skjedd veldig mye både med blogspot (statistikk, maler osv.) og hos meg. Pia kom hjem til oss i mai. Hun ble født 20. mars, og er en av Ebbies 9 valper!! Ei kjempesnill, treningsvillig lita frøken, og hun er den greieste valpen jeg har hatt noengang. Hun vokser og trives og er nå like stor som sin mamma, hun mangler bare noen kilo.....
Er de ikke flotte, jentene mine? Fant koser seg sammen med dem, stort sett, men sliter litt med voktingen sin og at Pia noen ganger er valp og derfor litt "ukontrollerbar". Martine vil veldig gjerne at Fant skal være hos henne og David på Majorstua, og der er han noen dager i strekk innimellom. Han storkoser seg sammen med henne og David. Han slapper av, går mange turer og lever livet som "alenebarn". Det er godt for han.
Fanterampen kikker ned for å se om det er noen duer i Bogstadveien. 
Ellers holder jeg for øyeblikket ikke kurs. Jeg trener, går på kurs og konkurrerer litt med egne hunder. Akkurat nå synes jeg det er kjempedeilig. Å ha tid og overskudd og ikke å måtte ut hver kveld, er luksus.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Dagene går...

Ja, det gjør de for visst. Nå er vi kommet til april mnd. og i morgen starter palmehelga. Påska nærmer seg altså med stormskritt.  Vi har gå...