lørdag 1. november 2008

Valpetreff Jar Hundeskole.

I dag har jeg vært trøtt, og ikke gjort så masse. Birgitta og jeg hadde valpetreff hos Dyrlegene på CC-Vest, sammen med Dyrlegene. Se bilder på http://www.jar-hundeskole.blogspot.com/
Gutta fikk en tur før treffet, og satt i bilen og ventet mens jeg koste meg med de "små"
Etter dette, reiste jeg på butikken og handla litt, før vi reiste hjem igjen.
Gutta har bare vært ute i hagen, noe Marko nok ikke liker noe særlig. Han rømte nemlig, tråkket ned gjerdet, og gikk glad og fornøyd og snuste langs veien. Jeg vet at han pleier å gjøre det, så jeg hadde han i kikkerten.
Jeg sovna litt på sofaen og det gjorde Marko og Fant også. Middag med Arne og Martine, og nå er jeg godt plassert i sofaen - igjen. Godt å ha en slik kveld, også. Gutta er også trøtte, derfor er det nå ro i Eidals residens.
GOD HELG til alle.

2 kommentarer:

  1. Utbryterkongen!! ;)Hihi!!

    SvarSlett
  2. Makko mann, du er en rømme slubbert!
    Det er fali å gå alene!
    Natti natt alle mann!

    Birgitta

    SvarSlett

Dagene går...

Ja, det gjør de for visst. Nå er vi kommet til april mnd. og i morgen starter palmehelga. Påska nærmer seg altså med stormskritt.  Vi har gå...