fredag 8. april 2022

Dagene går...

Ja, det gjør de for visst. Nå er vi kommet til april mnd. og i morgen starter palmehelga. Påska nærmer seg altså med stormskritt. 




Vi har gått turer med Mia denne uka. Andreas har vært sjuk og ellers jobbet lange dager i butikken. 


Pia nærmer seg løpetid igjen. Den får hun hver 8 mnd., og nå er det altså tid for den igjen. Anton er jo blitt 11 mnd. gammel nå og skjønner nok at det er noe som foregår. Han er veldig flørtete og irriterer nok Pia litt. Skjærtorsdag får vi besøk på hytta av Martine m. fam., og da kommer Birk hit også. Pia skal derfor være sammen med Arne hjemme på Jar, slik at gutta boys slipper å være sammen med henne. Og omvendt også, selvsagt.

Kursene mine har oppstart i april/mai mnd., og det skal bli fint å komme i gang igjen. Det blir også et sporkurs for Tina sine valpekjøpere ei helg i jui mnd. Jeg har ikke tenkt å holde så mange kurs som jeg gjorde i høst (tre kurs gikk samtidig), for jeg vil ha muligheten til å stille opp for unger og barnebarn. Hvis de skulle trenge litt hjelp, da. 

Da håper jeg at våren dukker opp om ikke så lenge. Nå har det vært minus 15 grader om nettene og vi har derfor kunnet gått på skaren rundt omkring. Det har vært veldig deilig, men nå venter jeg altså på vår og litt varme. 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Dagene går...

Ja, det gjør de for visst. Nå er vi kommet til april mnd. og i morgen starter palmehelga. Påska nærmer seg altså med stormskritt.  Vi har gå...