onsdag 24. april 2019

Mandagens topptur.

Mandag reiste vi forbi Joker Tunhovd, forbi innkjøringen til Pålsbu og deretter en 5- 6 kilometer på vei mot Geilo. Vi parkerte like ved vegen og gikk opp på en topp ikke langt derfra. Det var litt snø igjen, men jeg kom meg helt tørrskodd opp.

Det er litt av en utsikt der oppe fra.




Vi kom over ei lita bu som sto inne i skogen. Jeg hadde veldig lyst il å undersøke den, men det var altfor mye snø rundt. Neste gang skal jeg kikke på vinduene :-) 


Vi hadde en fin tur, og Ebbie hang godt med. Vi gikk ikke langt, for det greier ikke Ebbie`s kropp nå. Det er viktig å ta hensyn til hva hun greier, for jeg vil veldig gjerne ha henne med. 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Dagene går...

Ja, det gjør de for visst. Nå er vi kommet til april mnd. og i morgen starter palmehelga. Påska nærmer seg altså med stormskritt.  Vi har gå...