søndag 24. februar 2019

Tid til Pia.

Lørdag ble det litt tid til lek og kos med Piamor. Ebbie lå inne og sov. I og med at hun hører dårlig, hørte hun ikke at Pia og jeg var ute og lekte.
Fanterampen er fortsatt hos David og Martine, og dermed var det fritt fram for Pia og meg. Pia er veldig glad i å leke, men slik har det ikke alltid vært. Jeg har bygget opp interesse for lekingen litt etter litt, og nå synes Pia at det er kjempemorsomt når vi leker sammen. Jeg vil at vi skal leke sammen og ikke at Pia skal leke alene. Da skaper vi et bånd sammen, jeg blir en viktig ressurs for Pia og jeg har det også morsomt.

Vi lekte med leika hennes......


.... og så fant hun en pinne som vi lekte med.


Å gjøre noe sammen med hunden din skaper et fint bånd mellom hund og eier og så blir vi så glade, alle sammen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Dagene går...

Ja, det gjør de for visst. Nå er vi kommet til april mnd. og i morgen starter palmehelga. Påska nærmer seg altså med stormskritt.  Vi har gå...