torsdag 21. februar 2019

Onsdagstur i Maridalen.

Jeg har ikke vinterferie, men jeg er som vanlig ute på tur hver dag. Det er en opptråkka sti i Maridalen, som jeg pleier å gå når jeg er hjem på Jar. Den er ikke så altfor lang, men jeg må ta hensyn til Ebbie og Fant. De sliter kroppslig på forskjellige måter.

Det er mye å snuse på, både fra hester og andre hunder. Vi møtte et par hester også. Jeg greide å komme meg tre meter fra stien da de gikk forbi. Det gikk kjempegreit, ingen lyd eller noe fra jentene.


Det var sol og deilig temperatur og jeg måtte litt opp for å finne sol. 
Det er ikke fjellet, men det er skog og sol.



Da jeg kom hjem, kikket jeg på kameraet som står på Solbu. Der så det slik ut onsdag. 
Eia var vi der.

Det kom snø på kvelden da Karoline m. familie kom opp dit, og det trengtes nå.

Fant er forresten hos Martine, David og lillegutten nå. Han har vært der siden tirsdag. Jeg skal hente han i dag, torsdag, og så skal han være med oss til Låplassen. Vi blir der til mandag morgen. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Dagene går...

Ja, det gjør de for visst. Nå er vi kommet til april mnd. og i morgen starter palmehelga. Påska nærmer seg altså med stormskritt.  Vi har gå...