torsdag 24. januar 2019

Torsdagens tur

I dag gikk turen med jentene langs veien og inn en liten vei til noen hytter. Det blir ikke så lange turene nå, pga. at Ebbie er så dårlig til beins. Jeg har konstant dårlig samvittighet for Pia, for hun får ikke den mosjonen som jeg vet at hun ønsker seg. Jeg kunne jo latt Ebbie være alene i hytta, mens Pia og jeg fortsatte turen uten henne. Det er bare det at Ebbie er blitt så redd for å være alene på sine gamle dager og da gjør hun noen dumme ting inne. Hun stresser rundt, hopper opp på bord og benker, velter lamper og annet som står der og hun har det ikke noe godt. Det var for kaldt å la henne være i bilen i dag, ellers kunne hun ha vært i bilburet sitt. Det går bra, for der er hun vandt til å være når jeg er på arbeid.

Det ble littegranne lek på dem i dag. Ebbie sprang litt etter Pia, ellers sto hun klar og hoppet etter Pia, når hun kom farende forbi.




Da vi kom tilbake til Solbu, lekte jeg litt med jentene. Det ble litt apporterting av ei leike på dem begge to. Pia fikk springe langt etter leika, mens Ebbie apporterte bare 4 - 5 meter fra meg.
Andreas og Miamor kom til middag og det var som vanlig veldig trivelig.

Jeg har lest litt mere klikker-teori og sett på nyheter i kveld. Jentene har sovet og slappet av og nå skal vi ut på en siste lufting for kvelden.

Fredag skal jeg til Flå og holde en privat-time. Det skal bli fint.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Dagene går...

Ja, det gjør de for visst. Nå er vi kommet til april mnd. og i morgen starter palmehelga. Påska nærmer seg altså med stormskritt.  Vi har gå...