torsdag 24. januar 2019

En blogg som ingen vet om...

Dette er egentlig en blogg som ingen vet om. Jeg skrev i den i 2008, og så er det blitt noen få innlegg i årene frem til nå.
Jeg bruker wordpress-bloggen når jeg skriver dagbok (www.hildeshunder.no ) og der har jeg endel treff hver gang jeg skriver et lite innlegg. Da kan denne bloggen bli en litt mere privat blogg, som jeg kan bruke på en annen måte, kanskje?

Jeg overnattet på Solbu fra i går til i dag, og nå skal jeg fortsette å skrive på teorien til kursdagen onsdag. Jeg kjenner at jeg må bli ferdig med det ganske fort, for det er så kjedelig å ha det hengende over seg. Ellers blir det en tur på jentene (Pia og Ebbie) og meg i dag og så skal Pia få lekt og apportert litt. Det synes hun er så utrolig morsomt. Ebbie er så dårlig til beins, så hun kan dessverre ikke leke så mye. Apportere fra bakken like ved meg, det skal hun få lov til.
Ebbie er min egen servicehund og hjelper meg alltid med å plukke opp, når jeg har mistet noe på gulvet.

Her er mine tre små hjerter, på tur i Ljøtelende høsten - 18. 



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Dagene går...

Ja, det gjør de for visst. Nå er vi kommet til april mnd. og i morgen starter palmehelga. Påska nærmer seg altså med stormskritt.  Vi har gå...