tirsdag 29. januar 2019

Avreise Låplassen - Jar. Planlegging av klikkertrenerintro.

Det var kaldt tirsdag morgen da vi sto opp på Låplassen. Minus 21 grader og jentene gikk på tre bein ute når de ble lufta.
Vi pakka oss ut og reiste til Kjelsås. Der ble det en liten luftetur på Pia og Ebbie, før jeg jobba noen timer på kontoret.
Etter dette, reiste jentene og jeg hjem til Jar. Lufting og middag sto først på programmet, før jeg nå har sittet resten av kvelden med et klikker-intro kursopplegg for Innlandet Hundesenter sin Hundetrenerutdannelse. Jeg har den praktiske treningen (det hører selvsagt også med endel teori) og det er viktig for meg å lage et kursopplegg som jeg skal følge. Da er jeg trygg på dagens opplegg og jeg er mer avslappet og jeg føler at jeg har mere å gi.


Ebbie er trøtt og sover godt ved siden av meg.


Nå tar vi kvelden, to-beinte og fir-beinte. I morgen er det en ny dag!




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Dagene går...

Ja, det gjør de for visst. Nå er vi kommet til april mnd. og i morgen starter palmehelga. Påska nærmer seg altså med stormskritt.  Vi har gå...