fredag 21. oktober 2011

Deilig fri-fredag!

Fredagsturen gikk langs Maridalsvannet med Inger og Isa. Fant kunne ikke være med i dag, for Isa har løpetid. Fant og jeg gikk derfor en god tur før vi andre reiste og det lettet samvittigheten min litt. Da vi begynte turen, var det flott vær. Maridalsvannet lå stille og rolig, sola skinte og det var et deilig høstvær. 




Ebbie, Pia og Isa koste seg veldig. De sprang jaktleken stadig vekk og det var ingen ufred eller kranging dem imellom. Inger og jeg koste oss, skravla gikk og latteren satt løst.



Været forandret seg, det ble vind og kjøliger i været. Da vi kom til bilen etter endt tur, kunne vi kjenne de første regndråpene som falt.



Det ble en flott tur, som ble avsluttet med en liten kikkerunde og handlerunde i butikkene på Kjelsås. Inger kjøpte garn i garnbutikken, jeg pratet hund med innehaveren (som så maaaaange ganger før) og så bar det hjem igjen. Fant var kjempeglad da vi kom hjem og det var jammen meg gjensidig. Han var veldig rolig og fornøyd og jeg regner med at han hadde sovet de fire timene vi var borte. Flinke rampen min.


Lørdag skal Pia stilles sammen med sin søster Kit i Letohallen. Karoline skal stille henne, jeg stiller med kaffe og fotoapparat og så gleder jeg meg til å være sammen med Berit og Kit noen timer. Fant og Ebbie skal også være med. Nå tar vi kvelden i Asaveien 2, etter nok en flott dag!! 

2 kommentarer:

  1. Blir spennende imorgen ;) Vi får se hvordan det går da... ;)

    Har snusken badet på bildet?? Hun ser jo helt våt ut..

    Kjakji

    SvarSlett
  2. Ja, Snusken måtte ta seg en dukkert etter at de hadde lekt jakleken en god stund!!

    Lørdag er det Pia sin dag, ja. De viktigste er at vi koser oss, så blir alt annet en bonus.

    Me sjåast!!
    Kjakji attende frå mor di!

    SvarSlett

Dagene går...

Ja, det gjør de for visst. Nå er vi kommet til april mnd. og i morgen starter palmehelga. Påska nærmer seg altså med stormskritt.  Vi har gå...