tirsdag 4. oktober 2011

Alt har en slutt..

.... men det betyr bare at noe nytt starter. Etter en god høstferie for meg og mine "små", var det tirsdag på tide å sette kursen til Jar, igjen!


Det var mange ting som måtte undersøkes på tur. Jeg var nok minst like ivrig som mine firbeinte bestevenner!!
Onsdag formiddag skal jeg gå tur med Birgitta og et par av hennes jenter. Jeg skal jobbe onsdag ettermiddag og torsdag. Ellers blir det litt freestyle- og rally trening med Ebbie, det samme med Fant, mens Pia skal trene på sine ting. 


Denne helga blir jeg hjemme og da blir det  fårikålmiddag med hele familien søndag. Hører du det, Karoline??  Pomsen gleder seg til du kommer hjem, sier han. Det er lenge siden han har sett deg. 




Jeg tok med meg mine firbeinte venner og gikk en liten kveldstur på Haslum Kirkegård. Det er så flott å gå der, og jeg møter aldri løshunder der, heller. Det gjør det enkelt for meg å gå med alle tre hundene samtidig, noe som jeg aller helst vil. Jeg gikk i skumringen, og det var noen som hadde tent lykter ved gravene sine. Det gjorde sitt til at det ble veldig stemningsfullt å gå der.


Er det forresten noen som vil trene med meg torsdag kveld kl. 18.30? Jeg parkerer utenfor Nadderudhallen og trener på gress-sletta ved barnehagen. Det blir antageligvis noen forstyrrelser der, pluss at det er lett for meg å ha de hundene som ikke blir trent, i bilen like ved. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Dagene går...

Ja, det gjør de for visst. Nå er vi kommet til april mnd. og i morgen starter palmehelga. Påska nærmer seg altså med stormskritt.  Vi har gå...