søndag 7. september 2008

Valpetreff hos Dyrlegene, CC-Vest


Birgitta og jeg (http://www.jarhundeskole.no/ )hadde valpetreff i dag. En og en halv time med små og store valper. Gutta boys måtte være hjemme, men de var ganske så ivrige da jeg kom hjem. Det luktet valp av mamman deres.

Marko gikk tur med bestevennen Karoline, mens Fant og jeg sykla en tur i kveld. Jeg elsker disse høstkveldene, med frisk og klar luft og mørket som kommer sigende. Herlig!! Da våkner jeg liksom.

Andreas kom hjem fra Bergen fredags kveld, og derfor ble det god middag for noen timer siden. Jeg har savnet han sånn, men da han kom inn døra her hjemme, var det nesten så han ikke hadde vært borte i det hele tatt. Livet er viselig anlagt slik.

I morgen skal jeg vaske, støvsuge og rydde på det som blir mitt nye Rema-kontor. Det skal bli godt å få sitt eget. Ingen som roter og legger bort ting og så kan jeg tilogmed låse døra. Det blir saker, det.

Nå legger vi oss. Martine har nemlig bursdag i morgen, veslejenta blir 20 år, og det skal vi feire!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Dagene går...

Ja, det gjør de for visst. Nå er vi kommet til april mnd. og i morgen starter palmehelga. Påska nærmer seg altså med stormskritt.  Vi har gå...