onsdag 17. september 2008

Sopptur-igjen!!

En super tur i dag, sammen med Birgitta og jentun hennes. Marko var også så sprek i dag, at han fikk være med. Og gjett om han koste seg. Litt av grunnen var nok at Tia hadde litt innbilt svangerskap (skjønner nå hvorfor Fanterampen reagerte slik på henne på lørdag), men han var i god form, etter smertestillende til frokost.
Vi var på tur i ca 4 timer, og fant like mye sopp som for ei uke sida. Da jeg skulle ta bilde av fangsten, var det dessverre ikke batteri på kameraet. Men det var kjempemye, altså, jeg lover.
Arne laget seg deilig middag, sopp og lauk på glutenfri brødskive, namnamnam..... Han elsker det, jeg er dessverre ikke så glad i sopp. Det å leite etter og å finne soppen, er det som gir meg et kick.
Fant storkoste seg på tur i dag. Han leika og sprang, men holdt seg veldig nærme oss. Det var deilig. Han begynner vel å bli en voksen gutt, snart!
Vi kom på hytta ved sju-tida i kveld, og her var det kaldt. Men jeg liker det, jeg!! 3 grader ute, og litt kaldt inne. Etter at jeg hadde nøra opp i ovnen, spist litt mat, gitt gutta boys et godbitsøk i hagen, pakka ut og satt meg i godstolen, var det blitt varmt og godt inne.
Nå slapper jeg av, ser på tv og sjekker mailene mine.
I morgen har jeg planlagt en fin tur, og jeg håper at Gamle Ørn er like sprek som han var i dag. Det gjenstår å se.....

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Dagene går...

Ja, det gjør de for visst. Nå er vi kommet til april mnd. og i morgen starter palmehelga. Påska nærmer seg altså med stormskritt.  Vi har gå...