tirsdag 25. juni 2019

Tirsdag.

Det ble en litt treeeeeg morgen på Ebbie, Pia og meg i dag. Vi tok det med ro hjemme, med frokost til både to - og firbeinte og kos i hagen.

Jeg har flere "kosekroker" på Jar. Der sitter jeg og koser meg, med en cappuccino og et glass vin. Jeg skal ta opp gress/ugress mellom hellene, slik at det blir litt finere der. Det gjør jeg hver sommer, men det dukker opp igjen. 



Vi gikk en formiddagstur på Haslum Kirkegård. Jeg vannet blomstene og lukte litt. Det er alltid så fint å gå der. Det er velstelt og fint og her er det ingen løse hunder å støte på. Det er deilig.


Arne og jeg reiste til Karoline og Frode i kveldinga, hvor vi fikk servert deilig middag. De har fått det så fint nå. De ordner med ved, lager gjerde, bygger veranda, de maler og planter. 

Nå har det begynt å mørkne på Jar. Det er kanskje den aller fineste tida på døgnet. Eller, morgenene er også kjempefine. Jeg blir så utrolig glad når jeg hører fuglekvitter og duer som kurrer på garasjetaket. 

En koselig kveld på vaskeroms-trappa :-)




I morgen er det atter en dag.......

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Dagene går...

Ja, det gjør de for visst. Nå er vi kommet til april mnd. og i morgen starter palmehelga. Påska nærmer seg altså med stormskritt.  Vi har gå...