mandag 24. juni 2019

Mandag.

Ei ny uke har begynt. Hvor blir tida av? 

Mandagen er ved veis ende, og jeg har hatt en kjempefin dag. Dvs., jeg våkna med hodepine og den har fulgt meg gjennom hele dagen. Den skulle jeg gjerne ha vært uten. 

Morgenen startet med litt husarbeid, lufting av hunder og mating av tre-kløveret. Jeg gikk tur på Øvrevoll med alle tre hundene, jeg har vært barnevakt for mommogullet mitt, latt Fant være igjen hos David og Martine og laget deilig middag til Arne og meg. 

Jeg har også tenkt litt på kursene som jeg skal holde i høst. Jeg har lest litt og fått noen tips om øvelser, men jeg ser at det samsvarer veldig med kursene mine, slik som jeg holder dem nå. 
 Jeg tror allikevel at det blir noen forandringer på høstens valpekurs/unghundkurs, men det gjenstår egentlig å se. 

Nå legger vi oss. En ny dag venter i morgen.

Her er et bilde fra Låplassen torsdag. Da satt jeg på kontoret og planla "fra unghund til stjerne" kurset mitt. 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Dagene går...

Ja, det gjør de for visst. Nå er vi kommet til april mnd. og i morgen starter palmehelga. Påska nærmer seg altså med stormskritt.  Vi har gå...