torsdag 6. juni 2019

En liten tur med Pia og Ebbie.

Torsdagen startet med mopping av gulv, vanning av blomster og plenklipping. Etterpå kjørte jeg Andreas og Mia til Holmenkollen, hvor bilen til Andreas stod.

Deretter kjørte jeg inn i Maridalen og gikk en tur med Pia og Ebbie. Det blir ikke lange turene når Ebbie er med. Hun har vondt for å gå nå, og blir fort sliten. Dette til tross for at hun får smertestillende hver dag. Det er trist å se. Nå blir hun 12 år i sommer, og jeg kan vel ikke forvente noe annet.


Det ble et skikkelig tordenvær, lyn og regn fra kl. 16.00 og utover til kl 19.00. Da har jeg to jenter som er utrolig engstelige. De skjelver, sikler og gjemmer seg som best de kan. 

Det er alltid mange lyn og skikkelig torden på Jar. Her er et par bilder som jeg tok fra en nettside, da det sto på som verst. 



Den blå prikken er der hvor vi bor. Det var ganske heftig mens det sto på. 
De røde prikkene viser "gamle lyn-nedslag", de gule og orange viser de som er aktive når bildet blir tatt. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Dagene går...

Ja, det gjør de for visst. Nå er vi kommet til april mnd. og i morgen starter palmehelga. Påska nærmer seg altså med stormskritt.  Vi har gå...