tirsdag 12. mars 2019

Denne ukas planer.

Jeg har noen planer for denne uka. I tillegg kommer selvsagt turer og kos med mine fir-beinte bestevenner. Fant er sammen med oss fra mandag til torsdag, da skal han til David og Martine igjen.

* MANDAG: reise til Jar på formiddagen.

* MANDAG OG TIRSDAG: jobbe på kontoret.

* TIRSDAG: kl. 12.00 skal jeg holde en privattime på Kjelsås. Da tar jeg en pause i kontorjobben min. På kvelden blir det planlegging av kursdagen som jeg skal holde onsdag, v. Hundetrenerutdannelsen Innlandet Hundesenter, Skedsmo.

* ONSDAG: kursdag for Innlandet Hundesenter.

* TORSDAG: kontorjobbing og avreise til Nes igjen.

* FREDAG: har jeg en privattime på Flå, den andre med denne flotte ekvipasjen. Etter det, skal jeg til Kveldsro og gjøre det fint der,  før hytta får helgebesøk. Tulipaner frisker alltid opp.

ETTER DET ER DET HELG!

- og slik går no dagan....

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Dagene går...

Ja, det gjør de for visst. Nå er vi kommet til april mnd. og i morgen starter palmehelga. Påska nærmer seg altså med stormskritt.  Vi har gå...