søndag 20. januar 2019

Lenge siden sist.

Det er lenge siden jeg har benyttet meg av denne bloggen. Jeg bruker wordpress`n (hildeshunder.no) fortsatt, den har jeg hatt noen år.
Denne bloggen har jeg hatt veldig lenge, helt siden 2008. Jeg hadde en blogg før denne også, men den er ikke oppe og går lenger. jeg har ikke skrevet i denne siden 2016. Nå har vi startet på 2019, så tida går.

Fant lever det gode pensjonistlivet sammen med David og Martine på Skøyen, og så er han sammen med meg, Pia og Ebbie, når de trenger pass av han. Det fungerer veldig fint for oss alle, og ikke minst for Fanterampen.




Ebbie er også blitt pensjonist nå. Hun har vært hjelpeinstruktøren min på kurs, og det har vært en stor hjelp og glede for meg. Den 1. januar i år, la jeg ned Nesbyen Hundeskole, så nå er hun offisielt blitt pensjonert. Hun er ganske dårlig til beins nå, så vi tar en dag av gangen, og koser oss som best vi kan.



Pia er ungdommen i gjengen, selv om hun nærmer seg 8 år. Hun er frisk og rask, glad og leken. Hun er ikke den hunden med best psyke og kan noen ganger bli litt satt ut. Det kan være lyder, raketter, skudd osv., men hun henter seg greit inn igjen. Det er jo det viktigste.

Jeg er fortsatt lærer for Hundetrenerutdannelsen dagtid på Skedsmo til mai mnd. Der har jeg 9 elever som jeg underviser i praktisk hundetrening. Det hører med endel teori til det faget, også. Nå er det klikkertrening som er tema de neste to onsdagene. Da blir det litt jobbing på kveldstid, før vi skal møtes.



Det er koselig å sitte slik å jobbe, når det knitrer fra peisen.






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Dagene går...

Ja, det gjør de for visst. Nå er vi kommet til april mnd. og i morgen starter palmehelga. Påska nærmer seg altså med stormskritt.  Vi har gå...