onsdag 1. oktober 2008

Nå river vi!!




Ja, det gjør vi. Vi skal restaurere kjøkkenet, gangen og bygge om et soverom til bad!! Arne og jeg skal rive selv, og begynte med det i dag. Gutta boys har ikke fått tur i dag, de har brukt dagen til å gå i beina på oss, hente leker i bilen, de har sovet litt, kranglet litt og ellers bare kost seg i hagen. Ingen trening heller. Kanskje jeg skal bruke denne uka til å deprivere dem på goddis og turer?? Dette er noen bilder jeg tok i dag, fra gangen og det som skal bli et helt nytt bad!

2 kommentarer:

  1. Så rart å se, det er jo ikke til å kjenne igjen... Også var det kult å se at Marko står med hodet inn i skapet på badet... Hihi, da lo jeg godt! ;) Typisk han!!

    SvarSlett
  2. Han leter etter mat, og det er jo i det skapet maten hans har vært i, i snart 11 år!!! Plutselig var den flytta på. Han glemmer nemlig at han har spist,den gamle ørnen.

    Ellers går han i beina på oss hele dagen, sover nesten aldri, piper etter mat og bjeffer med en gang han ikke ser meg. Slik er det å bli gammel hund.
    Men han er sammen med oss fortsatt!!

    SvarSlett

Dagene går...

Ja, det gjør de for visst. Nå er vi kommet til april mnd. og i morgen starter palmehelga. Påska nærmer seg altså med stormskritt.  Vi har gå...